177
Kész lettek a vaksúlyok, úgyhogy ráléptem a "Tettek" feliratú mezőre.
A vaksúlyok így néznek ki:
A főtengelyre felpakolva ilyen a rendszer:
A dolog leadva a műhelybe, és kíváncsian várom, mi sül ki belőle. Talán a jövő hétvégére lesz hír róla. Ott a lendkerék is. Kíváncsian várom, mi és mennyire volt vacak a szerkezetben.
A motorblokk szegény ilyen árva:
Ha már minden ki van belezve, átnéztem a meneteket, és megbetéteztem, amelyiket szükséges volt. Nézegettem a balos dugattyút, mit mutat 900 km után. Egyelőre jól néz ki, pedig szidják az ukrán gyártmányt. Nekem egyelőre beválik. Kopik befele szépen, pedig nagyon nem kíméltem.
A dugattyúval egyidőben frissen betett hajtórúd csapágyak is szépek, már ahol nem mancsoztam össze mocskos kézzel. Kicsit porosak, nincs jó hely tárolni, amíg a főtengelyre várok.
Persze jött elő dolog. Úgy tűnik, hosszában ki kell hézagolni a főtengelyt. Akkorát löttyen, ha néha, hogy a vezérműtengely fogaskereke karmolássza az olajszűrő házát. Lassú és matatós összerakás várható.
Szerencse, hogy a csapszeg perselyezés legalább jól sikerül. A szinterbronz persely jól érzi magát, nem lötyög hengerfurat irányban.
A vezérműtengely gyújtás oldali kivezetését és a lendkereket tengelyjavítózni kell. Mind ereszt a szimmeringnél, még ha nem is nagyon.