120
Boldogságot érzek. Több okból kifolyólag is.
Először is a sebességmérő mér. Távolságot mindenképp, és a mutató is viszonylag a helyén van. Adott tartományban kicsit leng, de hamar stabilizálódik.
Másodszor a hátsó féket kicsit túl harapósra sikerült állítani. Lehelésre satuzik. Ellenben az első harmatos, még dajkálni kell. Hacsak be nem gurulok és fel nem rakom a gyári egykulcsosat, amit könnyű beállítani.
Harmadszor, jó volt levakarni a három hónapos mocsok nagyját a gépről. Észrevettem, hogy ismét elhagytam a bal karbu úszóház csavarjai közül az egyiket. Tettem bele új csavart, alá rugós alátétet.
Negyedszer, a masina megy, mint a távirat. A hátsó kerék száraz, a kúphajtás nem folyik. Sőt, a jobb csizmám is száraz, a váltó kihajtás sem folyik. Amikor pedig megálltam, vagy három perc telt el, mire az első olajcsepp megjelent.
Remélem, így marad egy darabig.