2019. nov 03.

32

írta: bervas
32

Fék matatás

Ma a fesszabályzó környékét matattam. Bár van kínai utángyártott belőle, marad a gyári orosz, amíg bírja. Lepucoltam a házát. Ott van benne az 1975-ös gyártási dátum. Kicserélgettem a csavarjait szép új M5 csavarokra. Megkeféztem az érintkezőket. Utána beindítottam a motort, a megfelelő működést ellenőrzendő. Nem füstölt semmi, nem égett a töltéslámpa, tehát jó lehet minden.

Ha már járt a motor, ránéztem a hátsó fékre. Addig tekergettem a fékpofa fix pont állító kulcsát, amíg kemény nem lett a pedál. Ekkor kicsit visszatekertem a kúpos állítón. Négyesbe kapcsoltam a váltót, úgy járattam a hátsó kereket. Néztem, melegedik-e a dob, fog-e a fék. Szerencsére minden rendben volt. Pedál lenyomásra lefullasztotta a motort, de egyébként nem fogott. Ehhez a pozícióhoz hozzáállítottam a féklámpa kapcsolót.

Igen tetszett a hátsó fék beállítás. Azon gondolkodom, hogy ha nem bírok a kétkulcsos első fékkel, legfeljebb oda is visszateszem az egykulcsos fedelet.

Közben indítottam az OT minősítés egyeztetést. Állítólag két hét múlva lesz időpont. Kiderül.

Szólj hozzá

fék állítás járatás Dnyepr MT10