2019. nov 23.

35

írta: bervas
35

Bürokrácia, te csodás

Azt mondta a múlt héten az OT adminisztrátor, hogy 7-10 nap és megvan a szükséges 4. melléklet, mehetek tovább ügyintézni. Eltelt a 7 nap, érdeklődtem.

Az sem egyszerű az autóklub honlapján. Van pár információs telefon, de ami engem érdeket volna, az nincs fent. Ezt megerősítette az általános információs számot felvevő kolléga, aki amúgy lelkesen próbált segíteni, de végül nem tudott. Néhány ismerős körbetelefonálása után kiderült, nincs adminisztrációs személyzet, csúszik az ügyek intézése. A tíz napba talán beleférnek. Ezzel nem lenne gond, de a jogszabályok szerint nekem múlt csütörtöktől 60 napom van átmenni a rendszeren. Ebből akkor bukok 10 napot.

Ha már telefon, egyeztettem a szakemberrel összeépítési engedély ügyében. Sima ügy, jelezte, két hét. Ha mostanában kell, és kézben a 4. melléklet. Így akkor 28 napnál járunk a 60-ból. Ami a közlekedési hatóságot illeti, esélytelen a 30 napon belüli vizsgaidőpont. A januári napokra most kellene időpontot foglalnom, de nem tudok. És akkor még nem beszéltem a hipotetikusan sikeres műszaki vizsga után váró, híresen gördülékeny központi okmányirodai ügyintézésről.

Mindegy. Legrosszabb esetben Húsvét fele kezdhetem a bejáratást.

Szólj hozzá

bürokrácia késés oldtimer Dnyepr MT10