2024. dec 21.

169

írta: bervas
169

Ma is oldalszél volt, de nem pöffös. Ha állandó sebességgel fúj, azt tudom korrigálni.

Ma megvolt a 100. kilométere az új hengernek, úgyhogy emeltem a tempót 60-ról 70-re. Ebben a szeles időben több nem is esett jól. A gép szépen forog. Egyszer kiforgattam 80-ig, hogy lássam, hogy viselkedik. Nem zavarja a tempó. Fogom tartani azt az ütemezést, hogy 100 km-enként emelek 10 km/órát az utazósebességen. Ha elérem a 90-es tempót, onnantól nincs gond. Az még 200 km.

Úgy tűnik, az eddig ingadozó alapjáratot a kráteresre kopott hengerben történő fals szívás okozhatta, vagy esetleg a túlmelegedő karburátorok, nem tudom. Most indításkor szenved és tüsszög a masina, hideg van neki, híg a keverék. Hazaérkezéskor viszont atomstabil az alapjárat, kellemesen lassan pöfög, nem pörög fel-le. A karbukban nem forr fel a benzin. Ha tavasszal melegebb lesz, meglátom, mi merre változik, hangolódik elfele.

Azt hiszem, a következő járatáshoz várok egy olyan napot, amikor napocska lesz, és nem fúj a szél.

Szólj hozzá

alapjárat járatás Dnyepr MT10