2024. már 03.

141

írta: bervas
141

Járatódik a szerkezet. Ma megint beletettem egy százast. 

Mivel kisütött a nap, és nagyon mehetnékem volt, mentem egy szokásos kört. Dél körül nem nagyon volt forgalom, tudtam tartani a 90-es tempót. Piros lámpától indulva a Mondeo 90-ig jött mögöttem, aztán megelőzött. Valószínűleg benzines volt, és nem a V6. Füstölni nem füstölt, és hamarabb nem előzött meg. A 90-100-as tempót szépen tartja a masina, valószínűleg bejáródott a jobbos henger meg dugó az eddigi 700 km alatt. Egy néptelen, de véletlenszerűen felújított, tükörsima szakaszon megvolt a 120 óra szerint, ami GPS pontosan lett beállítva. Még ment volna kicsit, de már féltem, illetve kezdett ciripelni. Lehet, kicsi a főfúvóka ehhez a hőmérséklethez. A fordulat 5100/perc ehhez a sebességhez, és még volt 400 fordulat tartalékom. Majd ha rendbe raktam az első futóművet, újra tesztelek. 

Úgy tűnik, a puha első rugó nem váltja be a reményeket. Túl kicsi a maradó rugóút, gyakran felüt. Valószínű, visszateszem a gyári kemény rugókat, és tesztelek megint pár száz kilométert. 

A hátsó kúphajtásnál megvan a szivárgás oka. Egyelőre tartja a vastag tömítőpaszta, úgyhogy csak itt-ott csöpög. Rendeltem jobb állapotú alkatrészt. Ha lesz, kicserélem. Az ukrán-orosz háború miatt nehézkesebb az anyagbeszerzés. 

Szólj hozzá

rugó járatás Dnyepr MT10