2022. máj 07.

125

írta: bervas
125

Ma a karburátort tekergettem. Meg a féket is.

A karbukhoz azért nyúltam, mert zavart az 5,5-8 liter közötti fogyasztás ingadozás. Ennek okán lejjebb engedtem a súbertűket, és lestem a hatást. Volt hatás: simább, élénkebb lett a jármű, szebben gyorsult és tartotta a szokásos 90-es tempót. Ellenben érezhetően szétesett a karbu szinkron negyed és félgáz között. A gyertyák állítás előtt azt mutatták, hogy a balos henger kicsit többet kap. Majd ránézek megint.A gép egyébként melegen jár, és érezhetően karcosabb, mechanikus zajosabb a hangja. Az olajnyomás lámpa is villog megint, ahogy körforgalomban löttyen az olajszint.

Ami nagyon vicces, hogy 6 litert evett 138 km-re. Ez bőven öt liter alatti fogyasztás, ha igaz.

Tekergettem az első féken, mert még mindig nem tűnt igazinak. Az állítás sikerült, mivel sokkal gyengébb lett a fékhatás. Most majd az ellenkező irányba fogom tekergetni. Ha akkor javul a dolog, fogom tudni, merre haladjak. Aztán ha megunom a bíbelődést, felteszem az egykulcsos féket előre.

Szólj hozzá

fék karburátor járatás Dnyepr MT10