121
Tele a hóbakancsom az időjárással. Hét közben nyári idő, hétvégén vacogás.
Mindegy, kibabráltam vele, és munka után mentem tesztelni. Már sokáig világos van, és megvártam, míg a munka utáni csúcs lemegy. Aztán elmentem tankolni, majd pöfögni a naplementébe. A motor indul, megy.
Az első fék trükkjét is megtaláltam. A szerelési könyvben ott volt a beállítási adat, csak az oroszról külföldire fordítás kicsit kacifántosra és nehezen érthetőre sikeredett. Most van értelmezhető első fékhatás.
A hátsó féken is állítottam. Most hosszabb a pedálút, jobban adagolható.
Ami jó érzés, hogy továbbra sem folyik nagyjából semmi: sem a kúphajtás, sem a váltó kihajtás, sem a karter alja. Meglepő.
Az első kerék ráz, vár rá a centrír. Az állástól is megkockásodhat a gumi. Ezen túl az alapjáratot kellene lejjebb tenni. És lehet menni világgá.
Egyébként nézik a csajok. Bugyborog, dübörög, és nézik.