2022. ápr 13.

121

írta: bervas
121

Tele a hóbakancsom az időjárással. Hét közben nyári idő, hétvégén vacogás.

Mindegy, kibabráltam vele, és munka után mentem tesztelni. Már sokáig világos van, és megvártam, míg a munka utáni csúcs lemegy. Aztán elmentem tankolni, majd pöfögni a naplementébe. A motor indul, megy.

Az első fék trükkjét is megtaláltam. A szerelési könyvben ott volt a beállítási adat, csak az oroszról külföldire fordítás kicsit kacifántosra és nehezen érthetőre sikeredett. Most van értelmezhető első fékhatás.

A hátsó féken is állítottam. Most hosszabb a pedálút, jobban adagolható.

Ami jó érzés, hogy továbbra sem folyik nagyjából semmi: sem a kúphajtás, sem a váltó kihajtás, sem a karter alja. Meglepő.

Az első kerék ráz, vár rá a centrír. Az állástól is megkockásodhat a gumi. Ezen túl az alapjáratot kellene lejjebb tenni. És lehet menni világgá.

Egyébként nézik a csajok. Bugyborog, dübörög, és nézik.

Szólj hozzá