2020. sze 05.

79

írta: bervas
79

Víz mizéria

Tömítgetem a tömíthetőt, állítgatom az állíthatót. Közben pöfögök, durrogok.

A mai járatás közben, ha jól láttam, majdnem kivasalt hátulról egy furgon. Vészesen közel volt az árnyéka egy derékszögű kanyarban. Pedig direkt nem mentem gyorsan, meg lakott terület is volt.

A masina most azt játssza, hogy a bal henger tojásszűrője telemegy vízzel. Erre elkezd egyhengerezni, másfél hengerezni, alapjárat nincs, ellenben minden baja van. A minden baj azért jelenik meg, mert a jobb henger sem kap emiatt benzint. Az áramlástan csodája. A benzincsap szűrőzsákja tiszta, megnéztem. Nem tudom, miért pont a szűrőtojásban áll meg a víz. Lehet, nem szereti a masina az E10-et.

Most direkt lassan mentem, mert nézni akartam fogyasztást 90 km/h tempónál. Nem nagyon hiszem el, de 5 liter körül adódik. Ennyivel a világból kimegy.

A neten túrva véletlenül találtam gyári km óra tartófüleket, meg szóló hajtáshoz a sebességmérő áttételt. Nem annak hirdették, de a képek alapján a fogszám passzol. Az eladó nem tudta, mit árul. Szerencsére :-) Két csomagom fog jönni.

Szólj hozzá

dugulás benzincsap járatás Dnyepr MT10