2020. aug 21.

73

írta: bervas
73

Végre

Röviden, távirati stílusban: jó ez.

Kicsit bővebben, 100 km hajtás után:

- melegebb jobb henger nem érdekel.

- alapgázon negyedikben 55 km/h megy böfögés nélkül.

- végsebesség valahol 110 km/h felett, nem mertem tovább húzni. Nem az igazi a futómű.

- utazótempó ízlés szerint 80-90-100 km/h. Tudom tartani az autók tempóját.

- fogyasztás 6 liter/100 km.

- 55 km/h-nál kinyitva a gázt szemrebbenés nélkül veszi a fordulatot, és húz, mint a mozdony.

- hardynál nem folyik.

- kúphajtásnál nem folyik.

- kartertömítés folyik.

- járatás után mérve a jobb henger kicsit melegebb, és a hengerfej is (+30-40°C). A szelepfedelek, karburátorok egy hőmérsékletűek. Valószínűleg a más a henger-dugattyú hézag. Hogy az itthon fúrt henger vagy az ukrán dugattyú a hunyó, meg nem mondom.

Egyszóval, a masina kezd úgy viselkedni, ahogy elő van írva neki. Lehet, télen elviszem a kerekeket egy centrírozó szakemberhez, hogy lehessen tempósan menni. Addig járok vele és örülök.

Szólj hozzá

járatás Dnyepr MT10