73
Végre
Röviden, távirati stílusban: jó ez.
Kicsit bővebben, 100 km hajtás után:
- melegebb jobb henger nem érdekel.
- alapgázon negyedikben 55 km/h megy böfögés nélkül.
- végsebesség valahol 110 km/h felett, nem mertem tovább húzni. Nem az igazi a futómű.
- utazótempó ízlés szerint 80-90-100 km/h. Tudom tartani az autók tempóját.
- fogyasztás 6 liter/100 km.
- 55 km/h-nál kinyitva a gázt szemrebbenés nélkül veszi a fordulatot, és húz, mint a mozdony.
- hardynál nem folyik.
- kúphajtásnál nem folyik.
- kartertömítés folyik.
- járatás után mérve a jobb henger kicsit melegebb, és a hengerfej is (+30-40°C). A szelepfedelek, karburátorok egy hőmérsékletűek. Valószínűleg a más a henger-dugattyú hézag. Hogy az itthon fúrt henger vagy az ukrán dugattyú a hunyó, meg nem mondom.
Egyszóval, a masina kezd úgy viselkedni, ahogy elő van írva neki. Lehet, télen elviszem a kerekeket egy centrírozó szakemberhez, hogy lehessen tempósan menni. Addig járok vele és örülök.