2020. jún 07.

61

írta: bervas
61

A mai tesztút során sok minden történt. Például elvesztettem a bal úszóház fedél csavarját. Mind a kettőt.

Hallottam út közben a kicsi pinget, amikor pattan és hullik valami, de nem észleltem semmit a működésben.

Egyébként szépen megy a 80-90-es tempó. Érezni, ahogy áll össze a motor, üzemmeleg állapotban helyükre kerülnek a mozgó elemek. Továbbra is jó érzés, ahogy 60-ról megindul a masina. Kezdem érezni a tömeget, kanyarban már nem bénázok annyit. Az áttétel rövid, harmadikba elég visszaváltani a kanyarokban.

Megtankoltam a motort, és néztem megint fogyasztást. Valahol 6 liter körül kezd beállni. Érdekes, hogy gyorsabb tempónál sem több a fogyasztás.

A poén kedvéért a dúsat kapó bal henger súbertűjét eggyel lejjebb engedtem. Gondoltam, majd a teszt végén ránézek a gyertyára, mit mutat. Aztán az történt, hogy egy lendületes kigyorsításnál megint elment egy henger. 5 km volt hazáig, úgyhogy próbáltam egy hengerrel vergődni, ameddig lehetett. Végül otthontól 2 km-re hevült túl a működő henger, meg pont annak estek ki az úszóház csavarjai. Onnan már toltam hazáig. Csak egyetlen durvább emelkedő volt hátra.

A lejjebb engedett súbertű tetszik a hengernek, már nem kormos a gyertya. Tesztelni fog kelleni még, hogy rendes üzemben is lássam, mi történik.

A henger egyébként azért állt le, mert leszakadt a gyertyakábel a trafóról. Töprengek, hogyan lehetne masszívabban feltenni. A másikat is.

Szólj hozzá

villamosság gyújtás járatás Dnyepr MT10