2020. jún 06.

60

írta: bervas
60

Sikerélményem van.

Az úgy volt, hogy a beragasztott lágyvas csapot megfogta a ragasztó. Szóltam a családnak, legyen kéznél utánfutó és telefon a közelben, majd elmentem újra tesztelni. Azért voltam ilyen bátor, mert a visszarakott forgórésszel megint második rúgásra indult a motor.

Aztán olyan kellemes tesztkört mentem, hogy csak na. Nézzük a negatívumokat:

- ereszt az kardán szimmering a váltó végén. Egyenesen a csizmám bokájára.

- ereszt a kúphajtás szimmeringje. Egyenesen a hátsó felnire, onnan a gumira. Ez már elvileg a javított, német gyártmányú verzió.

- enyhén fog a hátsó fék. Talán bekopik, talán nem. Az agyat melegíti.

- valami rezeg, talán a hardy környékén. Kellemetlen, nem fut miatta simán a motor.

Ami pozitívum:

- pontos a km-óra. GPS-sel mértem.

- 6,6 liter a fogyasztás. Javarészt 65-ös tempónál, rövid áttétellel.

- nyekkenés nélkül kiforog a motor 95 km/h-ig. Menne tovább is, csak nem mertem pörgetni.

- 60-nál ráhúzva a gázt olyan zsíros röfögése lesz, hogy csak na.

Motorozni továbbra is olyan, mint egy közepesen agresszív vaddisznó hátán lovagolni, miközben csörtet az erdőben.

A motornak erős billentő nyomatéka van, jobb-bal döntéseknél figyelni kell. A jobbra döntés már megy, a balra még nem annyira.

A gép hosszú, nehezen fordul. Dönteni kell, de még nem érzem kellőképpen.

A gyertyakép azt mondja, a jobb henger karbu beállítása oké, a bal sokat kap és kissé kormos. Jelenleg a gyári kettő-az-egybe kipufogó van rajta. Kérdés, emiatt olyan, vagy a levegőcsavar áll eltérően. Holnap tekerek rajta, még egy kört tesztelek.

Szólj hozzá

járatás Dnyepr MT10