60
Sikerélményem van.
Az úgy volt, hogy a beragasztott lágyvas csapot megfogta a ragasztó. Szóltam a családnak, legyen kéznél utánfutó és telefon a közelben, majd elmentem újra tesztelni. Azért voltam ilyen bátor, mert a visszarakott forgórésszel megint második rúgásra indult a motor.
Aztán olyan kellemes tesztkört mentem, hogy csak na. Nézzük a negatívumokat:
- ereszt az kardán szimmering a váltó végén. Egyenesen a csizmám bokájára.
- ereszt a kúphajtás szimmeringje. Egyenesen a hátsó felnire, onnan a gumira. Ez már elvileg a javított, német gyártmányú verzió.
- enyhén fog a hátsó fék. Talán bekopik, talán nem. Az agyat melegíti.
- valami rezeg, talán a hardy környékén. Kellemetlen, nem fut miatta simán a motor.
Ami pozitívum:
- pontos a km-óra. GPS-sel mértem.
- 6,6 liter a fogyasztás. Javarészt 65-ös tempónál, rövid áttétellel.
- nyekkenés nélkül kiforog a motor 95 km/h-ig. Menne tovább is, csak nem mertem pörgetni.
- 60-nál ráhúzva a gázt olyan zsíros röfögése lesz, hogy csak na.
Motorozni továbbra is olyan, mint egy közepesen agresszív vaddisznó hátán lovagolni, miközben csörtet az erdőben.
A motornak erős billentő nyomatéka van, jobb-bal döntéseknél figyelni kell. A jobbra döntés már megy, a balra még nem annyira.
A gép hosszú, nehezen fordul. Dönteni kell, de még nem érzem kellőképpen.
A gyertyakép azt mondja, a jobb henger karbu beállítása oké, a bal sokat kap és kissé kormos. Jelenleg a gyári kettő-az-egybe kipufogó van rajta. Kérdés, emiatt olyan, vagy a levegőcsavar áll eltérően. Holnap tekerek rajta, még egy kört tesztelek.