2020. már 21.

49

írta: bervas
49

Haladás

Az van, hogy a hengerfej levétel szintideje 50 perc. A visszarakás szelepcsiszolással, tömítések átnézésével 90 perc.

Természetesen a jobbos henger kipufogó szelep sem tömített. Sőt a szívószelepen is volt pár gyanús rész. Ennek okán mindkét szelepet becsiszoltam. Aztán szokásos összerakás, hézagállítás. A biztonság kedvéért a hézagot 0,15-0,2 mm-re tettem. Ha a szelep beljebb bújik a fészkébe, maradjon mellette hézag. A dolgok szomorú része, hogy ennek a szép kipufogó menetes hengerfejnek sem szép többé a kipufogó menete. Valami nem gömbölyű a kipufogó csonkkal vagy a hollanderrel. A menet utolsó 1 cm-je lenyalódott szétszedéskor.

Válogattam a hollanderek között összerakáskor, és találtam lazább és feszesebb menetű hollandert. A lazábbat most rákapattam valahogy. Meglátjuk, hogy válik be.

A motor most szebben indul. A karburátor beállítások azonban még mindig elvarázsoltak. Alapjárat esetleges, nekem meg nem volt kedvem a hűvösben túl sokat ketyegtetni az udvaron. Majd később.

A fordulatszámot szebben veszi, kis durrogás azonban még mindig van benne.

Szólj hozzá

szelephézag járatás Dnyepr MT10 szelep csiszolás