2021. sze 05.

109

írta: bervas
109

Úgy tűnik, a gyújtás állítás jól sikerült.

Szépen vette a masina a fordulatot, nem melegedett túlzottam, volt benne erő. 80-90-es tempónál kellemesen duruzsolt, és dombnak felfele eltűnt belőle az a kellemetlen visszafogottság, ami eddig volt. Azért jó ugyanazon a pályán, útvonalon tesztelni, mert az ember érzi, mi és hogy változott. Egyszóval küldtem a gépnek, ment a tempó és örültem, milyen szépen forog. Az első lámpánál még nagyjából volt alapjárat, csak kicsit kellett játszani a gázzal. A másodiknál már nem annyira.

Unatkozni nem jó dolog, úgyhogy az egyik tartós 90-es tempó során egyszer csak fura csiszolódó hang jött elő. Visszavettem a gázt, hátha szorulni akar, de nem. A hang elmúlt, majd pár pillanat múlva kigyulladt a töltéslámpa. Még vagy 10 km volt hazáig. Jobb félni, mint megijedni alapon helyzetjelzőre kapcsoltam, és erősen bíztam, hogy rendben hazaérek, kitart az akku kapacitása. A motor erejében nem volt változás, nagyon kereken és kellemesen járt. Hazaérve már megint vacakolt az alapjárat, le is állt a ház előtt.

Néztem fogyasztást. A kisebb előgyújtás és az erősebb szikra okán eléggé elszegényítettem a keveréket. 4-5 liter körüli fogyasztást becsülök, ha nem számoltam nagyon el.

Most megint jön a hibakeresés, hogy mi esett szét: kefék, forgórész, diódahíd? Esetleg generátor csapágyak? Tartalék generátor van a polcon, utángyártott fesszabályzó szintén. Idő a legkevesebb.

Szólj hozzá