2021. aug 25.

106

írta: bervas
106

A mai járatásnak is megvannak a tanulságai. Például hogy az új jobbos karbu teljes selejt.

Kívülről annyi látszott, hogy szorult benne a súbertű. Miután egy megfelelő méretű fúróval helyet csináltam neki, naivan úgy gondoltam, hogy jó lesz. Tévedtem. Egy óra járatás után kitűnt, hogy annyira vacak, hogy agyonvágja a bal henger keverékképzését is. Hacsak nem az új NGK gyertyák hamisak és döglődnek. Majd kiderül. Egyszóval, tekergethettem bármilyen csavart bárhova, stabilan bőgött negyedgázon a gép egyetlen hengerrel. Nem volt mit tenni. Miután kihűlt és én is megnyugodtam, ment vissza a régi jobbos karbu. A biztonság kedvéért megkapta az új úszótűt és tűszelepet, oszt annyi.

Kiderült még, hogy a balos henger kifúj is hidegen. Épp csak cicceg, de jön a füst és a gáz pár pillanatig. Ezen felül már csak az olajat eszi a gép. 1-2 deci megint elfogyott, és annyi nem folyik el, pláne, ha látható füst jön a kipufogóból meleg motornál. Legrosszabb esetben a spéci olajlehúzó gyűrűk helyett mennek vissza orosz öntöttvas gyűrűk. 

Most, hogy volt kis időm, meglazítottam a bal hengerfejet, és újrahúztam a csavarokat. Remélem, most jó lesz. Indításkor nem ciccegett, de az alapjárattal még mindig gondok vannak. Jó esetben csak az alapjárati fúvóka nyekkent meg, esetleg a gyertya döglődik. Az eltekergetett állítócsavarokat megint be kell állítani, és megnézni, nem hullámzik-e az alapjárat.

Szólj hozzá

karburátor alapjárat állítás Dnyepr MT10