2020. már 29.

51

írta: bervas
51

Még mindig

Beette az agyamba magát ez a vacak, az van. Gyújtás, üzemanyag ellátás, ez lehet problémás. Járom körbe, mint pohos légy a 40-es izzót.

Vettem a boltban 0,3-as, 0,4-es és 0,5-ös fúrókat. Nekiláttam újra mérni. Az eredeti K302 karbuk alapjárati fúvókájához nagy a kínai mérőcsap készlet, kellettek alsó méretek. Annak az alapjárati fúvókáját megmértem:0,4-es. A kínai PZ28 karbuk alapjárati fúvókái még kisebbnek tűntek. Végre tudtam mérni ezt is. Saccra az egyik fúvóka 0,32, a másik 0,35 közüli volt, mindkettő stabilan 0,4 alatt. Nekiláttam a fúvóka dörzsárral feljebb tágítani őket. A nagyobb két tekeréssel méretre állt, a kisebbet jobban meg kellett tágítani. Most érzésre 0,42-0,45 körül lehetnek.

Nekiláttam megint rugdosni a motort. Beindult, lett valami alapjárat. Ketyegtettem, tekergettem a levegő csavarokat. Most érezhetően kijjebb csavarva állt rendbe a működés, úgyhogy valószínűleg a jó irányba mentem el. Rúgásra indult rendesen.

Aztán elővettem a stroboszkópot. A gyújtás időpont valami elvarázsolt helyen volt, nem jelen. Másfél óra gyújtás bűvölés következett. Az lett a vége, hogy a gyújtás alaplap 1 mm-t lötyög a fészkében radiálisan. A megszakító hézag 0,6 mm. Azaz amint egyszer hozzányúlok, minden elmegy mindenhova. Három kézzel megpróbáltuk viszonylag pozícióra tenni a rendszert.

Aztán rugdostam kicsit és nem indult.

Megnéztem a szelepeket. A szívók maradtak a helyükön. A kipufogó szelepek 0,05 mm-t beljebb ültek a helyükre a csiszolás után. Szerencsére nagyobb hézagot adtam, így még bőven méreten vannak.

Most gondolkodok tovább, mit és merre. Gyanús az E10 benzin is, mindig tele vannak a fúvókák valamivel szétszedéskor.

Szólj hozzá