2020. már 25.

50

írta: bervas
50

Kicsit megint előrébb

Az van, hogy megint röfögtettem a masinát pár órát. És igen, pont olyan vacak, mint volt. Lassan durrogni is kezd.

Bánatomban nekiláttam túrni a gyújtást. A kicsi, 0,4 mm-es hézaggal nagyon nem jelen van, mutatja a stroboszkóp.Azonban ha eltekerem, nem indul. Ez tehát maradt.

Aztán további bánatomban nekiláttam túrni az internetet. Találtam is cikket a karburátor beállításról a nulláról indulva. Ott pedig szeget ütött a fejembe egy mondat: túl kicsi alapjárati fúvóka. Aztán találtam fórum bejegyzést MT10 motorról, ugyanilyen karbuval, ugyanilyen problémával. Leveleztem egy kört az illetővel, kérdezve, hogy és mint oldotta meg, ha egyáltalán. Ő is alapjárati fúvóka méret ügyben indult el, bár inkább másik karbut keresett a motorhoz.

Szóval körülnéztem a szerszámok között. Megvan az egykori kollégától örökölt fúvóka dörzsár készlet. Van mérőcsap készlet is. A karbuban azonban fixen besajtolt az alapjárati fúvóka. A mérőcsap nem ér el odáig. Ennek okán rendeltem spéci mérőeszközt. Jó lenne először megmérni a fúvókát. Aztán jó lenne azonos méretre fúrni is. Kézből, mérőműszer nélkül nem fog menni.

Szóval megint várok. Közben lehet hátsó kereket átfűzni, meg a km óra leesett tartóanyáját visszatenni a helyére.

Szólj hozzá

gyújtás karburátor állítás Dnyepr MT10