2020. nov 07.

84

írta: bervas
84

Az ukrán igazság

Nem könnyű ehhez a vacakhoz a netről alkatrészt vadászni. Most például a km-óra hajtással szenvedek.

Először az volt, hogy rendeltem egy szimpatikus olasz eladótól, mert a kép stimmelt, fogszámok stimmeltek. Aztán mikor megérkezett az alkatrész, az a szokásos rövid áttételes fogaskerékpár volt. Leveleztük kicsit az eladóval, visszaküldtem a cuccot, aztán visszautalta az árát.

A következő alkalommal már óvatosabb voltam. Direkt megkérdeztem vétel előtt az ukrán eladót, olyan-e a dolog, mint a képen. Mondta, hogy természetesen. Megvettem, elküldte. Természetesen nem volt olyan. Jeleztem, hogy visszaküldeném, nem reagált. Szó nélkül kaptam vissza a pénzt.

Most harmadik alkalommal rendeltem meg a fogaskerékpárt. A biztonság kedvéért másfelet, hátha egy fél már olyan érkezik, ami a képen látszott. A hónap végéig reménykedek.

Közben kiszámoltam a közelítő foggeometriát, de a tengelytávot pontosan nem tudom lemérni. Kitérő tengelyeknél nem triviális. Egyelőre nem gyárttatom le magamnak.

Szólj hozzá

hajtás km-óra Dnyepr MT10