2019. aug 14.

27

írta: bervas
27

Helyzetjelentés

A helyzet az, hogy a felújítás lomha és alulmotorizált hajója kezd az OT minősítés irányába fordulni.

A csillogós, valószínűleg új kipufogó rendszer elvileg már postán halad idefele. Át fog esni vámon és tánciskolán, de bízzunk a pozitív végkicsengésben.

Az utolsónak tűnő adag horganyzandó alkatrészkupac a szakembernél nézegeti magát a savfürdőben.

A tank a likfoltozónál. Dolgozik rajta.

Hosszabb fékpedál és fényesebb fedelű fesszabályzó elvileg érkezik.

Sztenderre  fület hegeszteni kellene, mert a forró kipufogódob mellett rossz érzés kézzel lebillenteni.

Utána még egy kör fekete festés várható, néhány darab alkatrésznél.

Némi állítgatás még kelleni fog. Pufferidő is. Azaz szeptember végére OT vizsgaképesnek kellene lenni. Esetleg hamarabb.

Utána összeépítési engedély ügyintézés, majd műszaki vizsga, majd rendszámozás a Visegrádi utcában. Csöpp szerencsével november végére megrendszámosodunk. Talán, ha.

Utána jöhet a tél, a tavasz, és a motor bejáratása, majd kellemes üzemre hangolása.

Szólj hozzá

restaurálás Dnyepr MT10