2019. aug 04.

23

írta: bervas
23

Az élet

Az élet olyan, mint a mesebeli tojós galamb: minden napra tojik egyet.

Szereztem benzint, hogy járatás előtt feltöltsem a tankot. Beleöntöttem öt litert a meglevő legfeljebb öt mellé. Kicsit tettem-vettem, matattam a szerszámokkal, néha ránéztem a motorra. És úgy tűnt, mintha folyna a tank alján valami. Folyt is, vitte a szél a cseppeket. Tapogattam, mi és hol lehet.

Nem, nem az összekötő cső. Nem, nem a hegesztés a lemezek élén. Hanem a rozsdagóc a térdpárna gumik alatt. Kihomokozták, eltűnt a rozsda, de ezek szerint lemez nem maradt utána. A festés jótékonyan takarta. Eddig.

dsc05898b.jpg

Az egyik következő programpont tehát tankbélelő szakember keresése lesz. Valószínűleg nem drágább, mint új tankot szerezni, fémtisztára pucolni, festtetni és csíkoztatni.

Szólj hozzá

tank lyukas Dnyepr MT10