2019. aug 07.

25

írta: bervas
25

Karburálás, apróságok

Egyszerűen csodálatos az új kínai karburátor pár. Nemcsak nem egyeznek a méretek a jobb és bal karbu között, de a súbertűk sem egyformák, és a tűfúvókák sem.

Két ricnivel arrébb, a legfelső állásba kellett tenni a tűket, hogy az alapgáz feletti durrogás megszűnjön. Ha majd kopik és járódik a karbu, a tűfúvókák nagyobbra kopnak, és lehet lejjebb engedni a tűket. A jelenlegi állást gázreakció szempontjából jónak ítélem. Majd ha megyek erre-arra a géppel, nem csak itt az utcában, finomhangolom a rendszert.

A keresztben forgó motort szokni kell. Egyrészt ménkű hosszú a masina, akkora helyen fordul, mint egy autó. Másrészt a gázadás és elvétel billenti oldalra. Majdnem letettem a gépet egy lassabb balos fordulóban. Aztán gázt adva szépen felállt, köszönöm, Newton III.

Az olaj elég változatos helyeken tud megindulni. Mivel egyenként keresem a folyások helyét, az összmennyiség járatásról járatásra csökken. Ezzel együtt mindig jelennek meg új szivárgások.

Azon, hogy a jelek szerint a másik kínai úszó forrasztása is megadta magát, már a szemem sem rebben. Megy oda is a régi szovjet.

A motor egyébként végre jól veszi a gázt, stabilan megy, ketyeg, van alapjárat. Mennék már vele nagyon

Megrendeltem az új kipufogó rendszert. Egy hónap, és talán ideér. Nem olcsó, de rozsdás vackot pucolni és rezeztetni és krómoztatni sem olcsó. Érkezik szép fesszabályzó, fékpedál és sárvédő gumi rögzítő. Ezzel lassan teljes lesz a gép. Ma lettek tükörtartó konzolok aranyárban, és tükrök is.

Készítem elő a végső simításokat és az adminisztrációt. Október végére jó lenne, ha rendszám lenne rajta.

Szólj hozzá

karburátor állítás járatás Dnyepr MT10