2021. aug 08.

101

írta: bervas
101

Jó érzés, hogy a szeleptőke probléma megoldódott. Nem jó, hogy lett helyette másik. Az meg szimplán kellemetlen, hogy nem tudom, miért oldódott meg.

A tegnapi 110 km és a mai 45 km több tanulsággal szolgált. Először, hogy a szeleptőke gond a múlté. Másodszor, hogy cserébe a kipufogó szelep kezd ragadozni. Vagy dörzsölök feljebb a furaton, vagy járatom kicsit pianóban a masinát. A 110 km átlagfogyasztása 5,5 liter/100 km lett, tehát nem veszélyes. A mai járatáskor a kipufogó szelep 90+ km/h táján ragadt meg, de most direktebben. Még eldöntöm, szétszedem-e sokadszorra a hengerfejet.

Harmadszor, a jobb oldalon folyik az olaj visszavezető cső a hengertalpnál. Azt mindenképp meg kell bontani, letömíteni. Negyedszer, sikerült úgy behangolni a két karburátort, hogy nagyon finoman, lentről húznak. Cserébe magas az alapjárat, azt lejjebb kell tekerni. Ahhoz 5-10 km járatás kell, hogy a motor üzemmeleg legyen. Ötödször, a hátsó kúphajtást sokadszorra sem sikerült letömíteni. Pedig két órát babusgattam ma is.

Marad még munka, de sokkal jobb kedvem van hozzá.

Szólj hozzá

szelep olajfolyás járatás Dnyepr MT10