2018. dec 27.

4

írta: bervas
4

Aprók

Örülök annak, hogy a váz beleállítható a nem túl nagy alkatrész mosóba. Annak nem örülök, amikor leugrik a gumicső a gégecső végéről, és mellbe lök a mosószer sugár. Szemüveggel és kesztyűvel készültem, vegyvédelmi köpennyel nem. Örülök, hogy tiszta lett a mosógép belseje, annak nem, hogy a vegyszer szag benne maradt.

Ezek a szovjet elvtársak nem teljesen normálisak:

  • A kibontott csavarok legalább fele sűrű menetes. Irgalmatlan költség. Elég összehasonlítani az anya árakat a faborynál.
  • A kerék felépítése félig 30-as évek, félig modernitás. 40 küllős felni, ami már semmilyen más gépnél nincs, az M72 leszármazottakon kívül. Kúpgörgős csapágyak, a hozzájuk szükséges ellenanyás hézagállítás és porvédő szimmering. Nesze neked, karbantartás mentesség, tömeg és gördülési ellenállás. A dob ellenben nagy méretű telefékdob, kézi kopás utánállítással.
  • A kormánycsapágyak a csőben nem koncentrikusan vannak elhelyezve (Ahogy Sikerül Szabvány). Ehhez képest mindegyikhez zsírzógomb tartozik, külön a görgőkhöz bevezető zsírzó furat rendszerrel.
  • A hátsó fék rudazatos, kismillió csappal, állító menettel, kontra anyával, sasszeggel, visszahúzó rugóval, zsírzógombbal és furattal. Egy rendes japán 1 db bowdennel, negyed tömeggel és ötöd áron megoldotta volna.
  • A lengővilla tartalmaz préselt lemez, cső, hajlított lemez és kovácsolt alkatrészeket. És ez csak egyetlen alkatrész. Cost killerek, szevasztok.
  • A lengővilla tengelye centiméter vastag gumiperselyben van ágyazva. A rugóstag bekötés szintén. Ehhez képest egy japán masina tűgörgős villatengely ágyazása...Mondjuk abban az időben, amikor ezt tervezték, a Zil 131 futóművét is öklömnyi szilentekkel kötötték az alvázhoz. Ennyit a pontos ívmeneti menettulajdonságokról.
Szólj hozzá

Dnyepr MT10